Ressam sehpası şeklinde çerçeveler.....


Can sıkıntısı işte. Çocukların yaptıkları tarzda minik işlerle uğraşıp duruyorum. Hemen bilgisayarın  olduğu masada, çok yayılmadan yapılıveren işler:)))

Aslında yapılacak ne çok şey var. Biraz dikiş işleri, eski bir sehpa pufa dönüşecek (malzemeleri hazır) ama benim canım istemiyor işte.



Geçen hafta gittiğimiz Ürkmez'de bol bol dondurma çubuğu topladım. Sağolsun bizim insanımızın çöp tenekesi kullanma alışkanlığı yok. Sabah annemle yürüyüş yaparken bir dünya çubuk da toplayıverdim. Yıkadım hepsini tek tek, kuruttum şimdi kullanılacaklar. 


Bir kısmı yine bardak altığı olur. Kullanışlı oldular çünkü. Bir kısmından da pinterestte rastladığım ressa sehpası (şovale) şeklinde çerçevecikler yaptım. 9 tane yaptım.

 Arkadan önden görüntüleri. Çok kolay 4 çubuk yetiyor yapmaya. Kartondan kestiğim bir parçayı da tuval olarak kullandım, üzerine resmi yapıştırdım.


Yorumlar