Yeni kitaplarımız....

Tam bir kitap kurdu olan Ayşım'ın bloğunda egenba kitap alışveriş sitesini görmüştüm. deniz'in istediği bazı kitaplar olunca ilk kez bu siteden alışveriş yaptık biz de....

Kitaplarımızı geçen perşembe ısmarlamıştık hemen göndermişler. Malesef biz kargo firmasıyla sorun yaşadık. Kargomuz cumartesi dağıtıma çıkmış, o gün evde değildik. Tabiki Sürat Kargo ne kapıya not ne de telefon düşünmemiş. Ben kitaplar gelmeyince siteye mesaj attım ne zaman kargoya verilecek diye. Onlar dün için firmaya bildireceğiz size gelecek dediler ama yine gelmedi. Bugün Süret Kargo'yu arıyorum. "biz geldik yoktunuz, paketinizi bugün almazsanız geri gidecek" Acaba telapati yoluyla mı kargomun geldiğini bilmemi bekliyorlar ki... Kendilerine de dedim ama umursamadılar tabiki.....
Bugün eganba'ya da yazdım. Sitedeki alışveriş bilgilerimde 'kargoya verildi' ibaresi olsa hiç sorun olmayacaktı. Zaten kargo firmalarından bıkmış durumdayım. Heralde müşterileri çok diye hiç umursamıyorlar.



Yorumlar