İzmir Fuarı bu yıl çok renkli

 İzmir'in klasiğidir fuar. Sanırım benim çocukluğumdan beri gitmediğim yıl azdır. İstanbul'da yaşarken gitmemişimdir en fazla. Vasat olduğu zamanlar bile şöyle bir görünüp geldik. Yıllar içinde içeriği yapısı değişdi haliyle. Hatırmıyorum eskiden sıkak sokak dolaşır standlardan broşür toplardık. Çocukluk işte ne işimize yarayacaksa onlar...

Şimdi tanıtım yapan firmalar belli bir binada ama dışarısı çok renkli. Hele bu yıl epey bir güzel olmuş. Dün annem çok sevdiği Edip Akbayram konserine kesin gideceğim deyince O'nu yalnız bırakmamak için biz de takıldık. Aslında üşeniyorduk gitmeye. Sokak gösterileri var her yerde, tiyatro, konser....
Annem erkenden kendine konum belirledi konser için. Hoş sonradan çok kalabalıklaştı ama ayakta da olsa çok keyif aldı..

 Bu aralar sürekli trip halindeki Deniz, konser boyunca kitap okudu....

 Sokak gösterilerinden 2 kare. Yukarıdaki adam resmen poposunda çevirdi çemberi müthişti....Aşağıdaki bisiklete ben çıkabileceğimi bile sanmıyorum sanatçı, resmen üzerindeyken gitar taktı birşeyler yaptı...

 Ben gitmişken tiyatro diye tuttursam da çocukların istekleri oldu.Motor gösterisi istedi çocuklar. Kardeşim ve yeğenlerim de vardı iyi madem dedik. Ama bu gösteri de süperdi. Yani adamlar olayı aşmış. 15 metre yükseklikte motorla takla atmak....Elde olabildiğince çekim yapmaya çalıştım.



Ve konserden bir kare....Çok güzeldi, kulağımızın pası silindi...

Yorumlar