Bugün fotoğraf yok.....





2 haftadır fotoğraflarımı yayınlamıyorum. Farkındayım ve içimden gelmyor. Geçen hafta çocuk tacizcilerinin salıverilmesi gündemdeydi. Dün Adana'da yine canlar gitti. Bugün yine çocuklarla ilgili tatsız haberlerle doluydu medya....
Bugün iki haber vardı yine. Bir dede 13 yaşındaki torunna tacizden tutuklanmış. Bir diğer dede torununu 9 yaşındaki arkadaşını taciz etmiş. Tacizcisiyle yüzleşmeye korkan çocuk kalp krizinden ölmüş. 9 aylık bebeklere, kedilere tecavüz edilen bir ülke burası. Ben şaşırmıyorum artık. Ama mahcup bir yetişkinim. Bu ülkenin güzel çocuklarının başına sapık zihniyeti biz büyükler musallat ettik.
Adım adım adamlar geliyoruz dediler. 4+4+4 sistemini getirdiler ki kız çocukları erken yaşta okulu bırakabilsin, evlenebilsin. O zaman kaç kişi itiraz etti buna. 5 yaşındaki bebeleri okula başlattılar bir bok anlamadan büyüsünler. Herkes çocukları "geri zekalı" damgası yiyecek diye kuzu kuzu gönderdi okula. Bırakın tek tek tacizi okullarda toplu tecavüz olayları yaşanıyor, yayın yasağı konuyor biz bekliyoruz birileri itiraz etsin diye. Ki Taksim'deki ağaçlar için ayaklanmış milletiz. Çocuklarımız yitiyor şimdi.....

Yorumlar