Eski çantadan sehpaya yolculuk....


 Tembel Saadet o kadar da tembel değil aslında. Eskisi kadar olmasa da ara ara birşeyler yapmayı sürdürüyor:)))

Devrim'in teee lise zamanlarından kalma eski kilitli siyah bir bond çantası vardı. Kilidi falan sağlam gibiydi ama bir ara Deniz'le karıştırırlarken bozdular. Zaten gözüm vardı o çantada, hazır bozuldu el attım ben de. niyetim netten örneklerini sıkça gördüğüm sehpa yapmaktı. Önce birkaç kat beyaza boyadım. Müzik temasını seçtiğim için çıkış aldığım nota kağıtlarını yapıştırdım üstüne.

 Ayaklar sorun oldu yalnız. Bulduğum ayak boya tutmadı bir türlü. Ben de beyaz yapışkanlı bir kağıtla kapladım ama içime sinmedi. O yüzden yapalı epey olmasına karşın paylaşmıştım. Ama gelen giden "ne hoş" deyince gaza geldim:)))

Şimdilik böyle kaldı. Hoşuma giden bir ayak alıp yenileyeceğim ama....


 Ayaklar böyle sunta birşey. Onlar da başka sehpadan çıkmalar. Üzerlerindeki kahverengi kaplamayı söktüp boyamaya çalıştım. Sürekli boyayı içti.


Yorumlar