Yine kötü bir sabaha uyanmışız....

 Yine kötü bir sabaha uyanmışız. Ben bunu biraz geç öğrendim. Dışarıdaydım ve bazı konuşmalardan Diyarbakır'da bomba patladığını öğrendim. merak edip eşimi aradım o söyledi haberleri. Yine canlar yitmiş....
Son zamanlarda giderek artan demokrasi karşıtı olaylar sürüyor malesef. Onaylasınız ya da onaylamazsınız. Oy verirsiniz ya da vermezsiniz. Ama seçilmiş insanları bu şekilde tutuklamak yanlış bence. Sonuçta her seçim zamanı çöplerde bulunan oy pusulaları düşünülünce....
Türkiye nereye gidiyor diye sormadan yapamıyor insan. Eve geldim merakla bilgisayarımı açtım ama belli yerlere giremedim malesef. Haber alma kaynakları yine tıkanmış. Mailime bile zar zor girebildim.
Bugün benim fotoğraflarımın günü malum. Sanırım içimdeki ruh halini bu kareler anlatıyor......



Yorumlar