2017 hoş gelir mi ki.....




 İnsan ne bekler ki yeni bir yıldan. Bir öncekinden güzel geçmesini, sağlık, huzur, verilmiş kilolar....

Mesela ben dizlerim izin verdiği sürece bol bol bisiklete binmek istiyorum,

 Gün batımına gün doğumuna olabildiğince bakabilmek,

 Denizde yüzmek, kokusunu içime çekmek,

 Tarlanın sesizliğinde dinlenmek,

Bol bol fotoğraf çekmek istiyorum....

Evin erkekleriyle birlikte tabiki:))))

Ama bugün facee böyle paylaştım
"Ülkenin bir kısmı 2017'ye giriyoruz ne mutlu mesajı vermekte. Sanki bir anda savaşlar bitecek, çocuklar ölmeyecek, düşünmük serbest olacak pazar sabahı....Ama bugün yine bir gazeteci attığı twitler nedeniyle gözaltına alındı, çocuklar öldü, askerler öldü, tacizler yaşandı. 1300 lira ile geçinmeye çalışan kişiye 17 bin lira ile geçinen (ki bu bizim bildiğimiz kısım) kişi "az veren candan çok veren maldan" dedi bugün....Milli eğitim bakanı fen liselerimizin Pisa'da başarılı olduğunu söyleyip "daha çok imam hatip açacağız" dedi....Hadi siz de ekleyin altına. Ben yazdıkça sıkıldım." duygularımı. 2017 pek de güzel gelmiyor sanki....

Yorumlar