Çınarın Yaprakları

 Bugün paylaşacağım kitabı henüz okuyamadım malesef. Eve geldiği gibi (görülen bir kaç kareyi çektim) gitti kitap.

Ada'nın okuduğu İzmir Atatürk Lisesi'nin öğrencilerinin hazırladı bir kitap Çınarın Yaprakları. Ada'nın da bir hikayesi var. Sene başından beri edebiyat kursuna gidiyordu. Bir kaç hafta önce böyle bir kitabın hazırlandığını ve Ada'nın bir öyküsünün de kitapta olacağını öğrenmiştim. Ama geçen cuma günü Ada ben pazar günü için (7 mayıs) okulun pilav günü olduğunu ve orada görevli olduğunu söyledi. Ne olacağını tam bilmiyormuş vatandaş. Meğer stand kurulmuş hazırladıkları kitabın satışını yapıp imzalamışlar...Ve ben unu kaçırdım:(((

Neyse o günden beri kitabı ve  pazar günü çekilen fotolardan örnekler isteyip duruyorum. Yani insan kendi telefonuyla bir kare bile çekilmez mi? Fotolardan umut yok ama bir kitap getirdi. Getirdiği gibi annem el koydu. Yeniden al dedim bakalım ne zaman gelecek.


 Kitaplar güzeldir, okumak önemlidir. Hele ki oğlum hikaye yazmış pek kıymetli benim için. Hoş eskiden de yazardı ama işte bu teog, ağır dersler hep engel oldu birkaç yıldır. Umarım yeniden başlamasına vesile olacak bu edebiyat kursu...



Yorumlar