Harnuplu mufin



Yazma konusunda çok tembelim bu aralar. İlla evde birşeyler yapılıyor, iş güç bitmiyor ama iş bloğa yazmaya gelince neden bilmem bir isteksizlik var ben de şu günlerde. Ortam, gündem, duyarsızlıklar, insanlardaki kirlenme...Bilmiyorum işte. Ama az da olsa yazmak lazım ben bloğumu hep sevdim. Kaç kez tepkisel olarak bloglara yazmaya ara verildi hatta eskisi kadar blog kalmadı bile. Olsun blog dostluğu güzel. Buraya lazmak paylaşmak-dertleşmek güzel...


 Neysem gelelim sarı sarı paylaşımıma. Malum okullar bitiyor ve nerdeyse her dersin bir veda partisi oluyor. Çocuklar bu ara "anne veda partisi var birşeyler yapman lazım" talepleriyle geliyorlar. Çok da severim ya...Geçen yine mufin yaptım ikramlık sarı kabı kulanırken esti bol bol fotoğraf çektim.

Kakao yerine harnup tozu kullandım mufinde. Benimkilerin damak tadı alıştı severek tüketiyorlar. Özellikle alerjisi olanlar ya da bir tık daha sağlıklı kek yapayım diyenlere tavsiye ederim...
2 yumurta, yarım su bardağı şeker, 2 kaşık harnup tozu, yarım su bardağı süt, yarım su bardağından az sıvı yağ, kabartma tozu, aldığı kadar un.....


Yorumlar