İten adam telefon standı

 Şu aralar her yerde olan telefon standı olayına ben de girmesem olmazdı sanırım. Pinterestte sıkça rastladığım iten adam modelini bu nedenle gözüme kestirmiştim zaten. İlk denememi şöyle kalınca bir parçada yaptım. Dolap parçası gibi sağlam, arkası önü beyaz kaplama birşeydi.
Şekli çizip dekupaj testeresi ile kestim. Sonuç aşağıda....

Dekupaj testeresi kaba olduğundan ince detaylarda oldukça zorlandım. Dönüşlerde adamın kafası düzleşti mesela:))) Tam düz kesmiyor ya da doğrusu ben düz tutamadığım için sonradan ayakların bastığı yeri epey bir zımparalamak durumunda kaldım. Şekil tamam ama beklediğim kadar güzel olmadı. Kıl testeresi ile aynı adamdan birkaç tane kesip yapıştırarak deneyeceğim bir tane de. Aslında hafta sonu yapacaktım onu da kesim yapacak materyalim kalmamış.




Dekupaj testeresi yukarıdaki gibi birşey. Bizimkinin markasına dikkat etmedim ama Devrim çok kaliteli olmadığı için zor kestiğini söylemişti.

Yorumlar