Evren duy sesimi; seni seviyorum


Evet evren duy sesimi....Ben yaşamayı, doğayı, denizi, ağacı, renkleri çok seviyorum. Al git başımdan şu olmaz şahsiyetleri. Otumla, böcümle, ağacımla mutluyum ben.....

Şaka maka bir tarafa geçen hafta oldukça keyifli bir tatil yaptık. Tamamen doğaçlama. Bir tek Marmaris kesindi. Eşimin kuzeni var orada. Resmen yüreğimizin götürdüğü yere dedik güzel, bol yüzmeli, yürümeli, keyifli bir tatil yaptık.

İlk durağımız Datça'da tekne turu oldu. Hoş bu tür gezi teknelerine bağımlı kalmak pek güzel olmuyor. Melesa herkesin bayıldığı Palamutbükü bizi sarmadı. Ama İnceburun ve Akvaryum denen koylar nefisti. Su buz gibi ama dip şahane....
Biraz mavi, biraz turkuaz...gezilesi yerleri paylaşayım istiyorum sizinle. Mesela Amos....tarihi bir yer ama nasıl güzel.





Bu adaya bayıldım. Işık yüzünden güzel bir kare olmadı aslında. Tek başına ağaç...Tam yanına geldiğimizde bir tane daha vardı da bu açıdan güzel görüntü bence...

Yorumlar