Yine birazcık suyun altına girelim....

 Datça, Marmaris, Fethiye'de yaptığımız kısa ama keyifli tatilden bol bol bsu altı kareleriyle döndüm doğal olarak. Hoş çok istediğim Amos'da bizim makina nedense buğu yapmış. demek ki bir daha gitmeliyiz oraya...
İlk seri de bizli karelerden paylaşayım dedim...
 Deniz su altında maymunlaşıyor, kısa kısa dalıyor ama değişik hareketler yapıp duruyor...kırmızı mayosuyla pek fotojenik

 Koca kişisi daldı biz tepedeyken çekti. Devrim uzun kalabiliyor dipte, epey de ilerliyor. Kötü koca ben yapamıyorum işte....


 Yoruldun mu seni taşıyacak bir baba olsun yeter....

 Ah Ada....onu gömlümce çekemiyorum ki. Alıp başını gidiyor. Bu ara büyüme krizlerinde. Ne zor çocuklukla büyüklük arasında olmak...

Bir tane de benden. "Uzaktan çek" dedim Devrim'e. Zayıf çıkayım.....

Yorumlar