Odun saksılarım....

Orunlarla ilgili herşeyi  seviyorm sanırım. Olsa odun birevde yaşamak isterdim mesela. İçini sevimli, renkli ve rahat döşeyeceksin ne hoş olurdu...neyse ben şimdilik küçük küçük odunlarımla idare ediyorum.
Yine epeydir istediğim odun saksılardan nihayet Devrim'e yaptırtabildim. Kesme işinde elektrikli testere kullanılıyor. Delikleri için de bir uç almıştık onunla yaptık. Ama çok zor oluyor  denedim gücüm yetmedi, çok zorlandım azıcık yer açana kadar.
Resimlerde görüldüğü gibi gayet en doğalından iki adet saksı. Biri, fotoğrafını görünce "ben bundan istiyorum" diyen anneme gitti. Şimdi ilk fırsatta bunların daha geniş deliklisinden yaptırmalıyım. Bu hafta sonu hava güzeldi ama yine yandaki inşaatla ilgili bir sorun yüzünden Devrim başka iş yaptı. Tarla çapalama zamanı gelmeden 3-5 tane yaptırırsam iyidir...


Yorumlar