Pembe pembe....


Yıllarca pembe rengi sevmedim. Pembe herşeyden uzak durdum. Aslında çocukken pembe giydirilen çocuklardan da değildim ama ne bileyim sevemedim bu rengi. Hala da çok sevdiğim söylenemez. Ama en azından eskisi kadar düşman değilim...
Ama iş çiçeklere gelince sanırım renk ayrımı yapamıyorum. Hoş bu gülü ben dikmedim evin eski sahiplerinden kalma, duruşu çok hoş. Resmen ağaç oldu kendisi benim boyumdan uzun.
Mevsim değişikliği diyoruz ya şu an aşağıdaki gibi pembe gül. Bu fotoğraflar yeni, hafta içi çektim. Bir sürüde tomurcuk var üzerinde. Bakalım işin sonu ne olacak. Kışşız bir yıl geçirecek gibiyiz..



Kaç gündür bilgisayarımdan uzaktım. Pat diye açılmamaya karar verdi. Neyse eşim iş yerinde yeniden formatlattırdı. Evde karıştıramadım içinde arşivim var. Yedeklemediğim fotoğraflar vardı. Nese ki kaybım yok. Anladığım kadarıyla windows büyük bir güncelleme yapıyormuş, bu ara böyle giden pcler olmuş.

Bu farklı bir cins. Pembe mi olsam bordo mu karar verememiş aradda kalmış...

Yorumlar