Altın Küre Çelinc-6-


Film izleme maratonunda bugün animasyonlar olsun. Eskiden (yani benim oğlanlar küçükken) epey seyrederdik. Çok da severdik aslında ama uzun zamandır animasyon izlemeyi bırakmıştım ben. Özlemişim:)))

COCO
Konusu; 12 yaşındaki Miguel'in ölüler diyarına macerasını anlatan animasyon filminin konusu kısaca; 12 yaşındaki Miguel'in en büyük kahramanı efsanevi Meksikalı gitarist Ernesto de la Cruz'dur. Ancak Cruz hayatını kaybetmiştir ve Miguel'in onunla tanışma imkanı yoktur. Her gün onun şarkılarını dinleyen Miguel günün birinde ünlü müzisyenin gitarını bulur. Ancak gitarı çalması onu bir anda Ölüler Diyarı'na götürüverir. Çıkış yolunu arayan Miguel, düzenbaz Hector'la karşılaşır ve birlikte Miguel'in aile tarihinin ardındaki gerçek hikayeyi keşfetmek için olağanüstü bir yolculuğa çıkarlar...


Müzik var, görsellik güzel yani keyifli bir animasyondu. Ama benim bualandaki favorim hala Yukarı Bak. O filmi geçene denk gelmedim henüz. 3 yaş ve üzeri çocuklar için uygun denmiş film için. Çevremde seyreden minik yok ama merak ettim; ölüm ve öbür araf kavramlarına küçük çocuklar nasıl bakar acaba? Sanki daha büyüklere hitap ediyor gibi geldi bana...

BABY BOSS/ Patron Bebek


Gülmek istiyorsanız bu filmi kesinlikle izleyin. Özellikle o bebeğin dünyaya geliş kısmını pür dikkat izleyin. Koptuk biz izlerken. Hatta başa aldık bir daha izledik...yine büyüklere hitap ediyor bence. 

Konusu;Tim 7 yaşında bir çocuktur ve en büyük hayali bir köpek sahibi olmaktır. Ancak günün birinde hayallerine büyük bir darbe iner. Annesi ve babası küçük bir bebeği evlat edinmiştir. Ancak bu bebekte bir gariplik vardır. Sürekli takım elbise giymektedir ve anne-baba etrafta olmadığında akıcı bir aksanla konuşmaktadır. Tim ilk başta ailesinin bütün ilgisini üstüne çeken bu bebekle hiç anlaşamaz. Ancak ikili kısa sürede bir anlaşmaya varır. Küçük bebek aslında bir ajandır ve çözmesi gereken çok önemli bir mesele vardır; Puppy Cop. Yönetim kurulu başkanının hain planlarını bozmak! İkili istese de istemese de bu konuda birlikte çalışmak zorunda kalacaklardır...



Yorumlar