Bir yılı daha bitirdik

 Bugün pek çok çocuk karne aldı. Şimdi tatil zamanı. Kimi hakettiği tatili yapacak, kimi çalışacak...
Bizim için biraz yorucu bir yıldı. Malum teog olayı. Ama hallettik şimdi liselerin puanlarını açıklamasını bekliyoruz. Bugün okulumuzda kanre töreni vadı. Makine olunca çekim yapmak bana düşüyor. Bu yıl ilk kez kütüğe isim çakma uygulaması başlatıldı ve açılışı da Ada yaptı. Deniz ise okul ikincisi oldu.

Özellikle face gibi sosyal medyada karne fotoğraflarına gıcık olan bir kesim var. Hatta abarttınız yayınlamayın diye yazanlar gördüm. Açıkcası abartmak olmasın ama bu çocuklar tüm yıl tabiri caizze eşşek gibi çalıştı. Bir şekilde takdir gördüler. Aileler de mutlu. Neden paylaşılmasın ki.
Bizde karne hediyesi yoktur mesela. Hatta bazı öğretmenlerimiz "ne yapaksınız bu akşam" "havai fişek patlatırsınız artık" gibisinden takıldılar bana.  Biri ben olsam hüngür hüngür ağlardım sen hiç tepki vermedin dedi. O kadar uzun boylu değil. Ama çalıştılar, emek verdiler ve ben onların güzel anlarını paylaşmayı seviyorum.....




Öğretmenlerimiz...

Yorumlar