Bizim yedizler....

 Bana poz vermezseniz elde zorla çekerim bende:)))

Ben hiçbir zaman kedi-köpek elleyebilen biri olmamışımdır. Ta ki bizim bahçeyi mesken tutan bu anneye kadar. Önce Omlet ve Pastırma ile çıktı geldi. Şimdi de yedizleri oldu. (En kısa sürede kısırlaştırmalı aslında) 1 aylıklar şimdi. Biz yaşamazlar demiştik ama maşallah hepsi de pek iyi büyüdüler.

Bizim hurdalık gibi kullandığımız bir mutfağımız var, anne oraya taşımıştı yavrularını. Şimdi evdeyken kapısını açıyoruz ara ara çıkmaya başladılar. Bugün de çıkıp annelerini emzirirken Devrim çağırdı biraz fotoğrafladım kendilerini...

 Emzirmeye bakın, biri tepelere tırmanmış.....

 Anne olmak zor.....

Arada kızıyorum bu anne kediye. Fırsat buldu mu eve dalıyor, masadan yiyecek çalıyor. Ama bir taraftan da anlamak istiyorum. 7 bebeği doyurmak kolay olmasa gerek...Bu arada normal yemini ya da artanlardan yemeğini veriyoruz. Kuru mamayı pek sevmiyor.

 Bu bakışlar kimin yağını eritmez ki...

Biraz daha minik halleri....

Yorumlar