Güzel bir koy keşfettik....


Yeni bir koy kaşfettik bu haftasonu.. Gelen araba kalabalığını görünce epey bilinen biryer olduğu kesin. Ama bizim için yeni ve muhteşem bir yer....

Biz birkaç yıldır Urla Yağcılar Köyü sınırları içindeki Altınköy koyuna gidiyoruz. Suyu buz gibi ama inanılmaz berrak ve temiz. Bu cumartesi de gittik. Öğle gibi Devrim arkadaşlarından balık tuttukları bir koyu duymuş "gidelim mi" dedi. Hadi dedik keşfe çıktık. Urlanın güneyi ve sığacık'ın batısında bulunan Demircili Köyü'nün koylarıydı bahsettiği yerler. 

Biz tarifle gittiğimiz için önce paralı bir koya denk geldik. Açıkcası kişi başı 15 lira vermek işimize gelmedi. Sonuçta deniz aynı deniz, tüm gün de kalmayacağız. Biraz daha ilerleyince Ada restorant diye bir tabela gördük. Hedefimiz orasıymış aslında. Bir restoran var, sazlarla üstleri kapatılmış masalar var. Bir de karavanını, aracını sahil kenarına çekmiş bir kalabalık. Amacımız kısa kalmak olduğundan hemen denize attık kendimizi ve muhteşemdi. Ama su buz gibi....

Üstteki kareyi panorama çektim. Nasıl muhteşm ama...

Turkuaz renkli denizde yüzmek lazım demiştim ben cuma günü. Cumartesi dileğim gerçekleşti. Gönlüm burada kalarak ayrıldım ben...

 Koyun bir tarafında yüzüyorlar bir tarafında balıkçı tekneleri duruyordu...


Bu da yarım adadan bir kare...

Yorumlar