Sasalı Kuş Cenneti

 Dün heyecanlı uyanmıştık biz. Erkenden kullandık oyumuzu, evde durmak yerine de günü sasalı'da bisiklet binerek değerlendirmeye karar vermiştik zaten. Malesef olmadı. Günün sonu başı kadar iyi değildi. Yine hileler, yine hukuksuzluk...Olmadı...

Facede de yazmıştım ya "Yarışı kazanmışsındır, start çizgisini bile geçersin. Hakem, rakibini galip ilan eder. Rakip karşına geçip sırıtır. İşte öyle birşey."

 Neyse yola devam bırakmak yok. Dediğim günü dün bisiklet bindik. 21km'cik. İlk başlar güzel güzel fotoğraf çekip biniyorduk. Önce 6. kilometrede Deniz biraz kötü düştü. Dizi epey zedelendi. Dönelim dedik istemedi. O zaman "acıya alışırsın bin devam edelim" dedik. Son 5 kilometrede bu kez müthiş bir rüzgar. Sanki yokuş tırmanıyoruz. Bugün ayaklarım beni epey yoklar dediydim ya iyiyim:)))

 Dün ilk kez flamingoları da çektim. Makinem geçen yaz beton zemine düştüğü için arada netlik kaçıyor ama yine de hoş kareler yakaladım. Onları cumaya foto gününe paylaşırım artık.


Sasalı Kuş Cenneti Gediz Delta'sında. Burayı araçla gezemiyorsunuz. Toplu ulaşımla gelinirse Sasalı Kuş Cenneti'ne hoşgeldiniz yazısından sonra bir 6 km kadar daha içeri girmek gerekiyor. Biz arabaya kendi bisikletlerimizi yerleştirip gelmiştik ama bisiklet kiralama da başlamış. Güzel hizmet bence. Ya da tabana kuvvet yürüyerek gezebilirsiniz.


Yorumlar