Yeşil yeşil sezon açılışı...

 Her ne kadar suyun altı da olsa  günün rengi yeşil oldu sanki. Burası Kalemlik Orman Kampı. Bizim yüzme olarak en sevdiğimiz yerlerden biri. Ancak bu gidişimizde fazla ve sevmediğimiz değişiklikler olduğunu gördük. Bir kere koca koca hoparlörler koymuşlar davullu zurnalı gürültülü eğlencemsi birşeyler oldu. Ki burası adı üstünde orman kampı....
Bir de piknik yapılan yerlere satış yeri gib ibirşeyler yapılmaya başlanmış bir de orda da müzik yayını olursa tam olur artık....


 Koca kış su altı kamerasını kullanmayı unutmuşum yeniden alışacağım artık.
 Kıyılarda dolanırkan bu deniz yıldızını gördük. Makinayı yanımıza almadan grmişiz denize. Neyse uzak olmayan eşyalara doğru yüzerken zınk diye durdum. Dikkatli baktım ve altımda resmen kocaman simsiyah bir vatoz...Korktum yani....Eşime dönüp çabuk gel dedim ve kenardan kenardan kıyıya yüzdüm:))) Ben göremedim ama gariban vatoz da haliyle bizden ürkmüş kanat çırparak çekip gitmiş. Eh fotoğraflayamadık haliyle...Bir daha makinesiz denize girmemeye karar verdik...


Yorumlar