Balkona dokunasım geldi......

Evdeyiz, havalar sıcak, hep kitap oku oku olmuyor. Balkon gözüme gözüme batmaya başladı:))) Bu dolap bize bir yerden gelmişti.  Dışı yıpranmış ama kasa çok sağlam. Eski mobilyalar daha bir sağlam oluyorlar zaten.  hHatta bunun yarısı daha var kesip taşımıştık çok büyüktü çünkü.
Ben ilk geldiğinde dışını yapışkanlı kağıtla kaplamıştım ama baloncuklar oluştu ve pek sevememiştim. Tüm kışı öyle geçirdi.
Daha önce sandığımda denediğim boyayı derzle karıştırıp yapılan tekniği uygulamaya karar verdim. Chalk paint de deniyor. Hazır boyaları var hatta.  100ml boyaya 1 kaşır derz ve gerektiği kadar su karıştırılarak hazırlanıyor boya. Tek gıcık tarafı uzun süre karıştırma istiyor.  Kaç kat boyanacağı mobilyaya göre değişiyormuş. Benimki 3 kat da böyle oldu. Çok daha ince işçilik isteniyorsa zımpara gerekir diye okudum. Ben balkonda kullandığımdan bu durumu es geçtim....


 Görüntü cidden değişti içim açıldı. Plastik saksılara da dokundum onların üstünü de renklendireceğim.
(Fotoğrafa bakınca fayanslar pek kötü göründü gözüme. Toz yiye yiye kararmış gariplerim. Onlara da dokunmalı)


Yorumlar