İyi bayramlar....

 Tatil bitti, dün eve döndük. 1 hafta evde olmamanın sonucu doğal olarak toz ev. Temizlik vs derken 2 akıllı (eşim ve ben) o yorgunluğa karşın pazardan biraz fazla alışveriş yaptık. 50 kilo domates, 10 kilo tane üzüm. Bu sabah erkenden kalkıldı, üzümler pekmez yapıldı. Domatesler şişe ve salça olarak hazırlandı. Aşağı yukarı 10 saatlik çalışmanın sonu geldi nihayet....
Parmaklar beni resmen terk etmiş şu kadar yazıda dünya hata yaptım, harfleri eksik yazıp duruyorum:))))
 
 Tatil güzeldi. Bol bol yüzdük. Bu yıl çocukların da artık iyice büyümesi ile daha rahat açılabildik. Paletle uzun mesafe yüzdüm her gün. Normal makina ile pek çekim yapmadım ama su altı ile epey çalıştık. ara ara paşlaşacağım. Su bulanıktı malesef, resimlerde de görülüyor ya yeşil net olmayan bir deniz. Ama balıklar o kadar çoktu ki....
Bayramda anne-baba ziyareti, tarlada çalışma derken 4 gün olamam sanırım. Sonrasında eylemlere devam. Herkese iyi bayramlar.....


Yorumlar