Deniz'e minik bir süpriz...


Benim küçük ergenimin doğum günü var 15 martta. Tarih hafta içi olunca kutlama tam gününde olamıyor. Aslında Deniz doğum günü istemedi. Geçen yıl da istememişti. Biraz tintiniz bu aralar. Mum üfleniyor, tükürük oluyor....


Dün cumartesi beden kursu olduğunu söyleyince zaten program yapamayacağımız belli oldu. Hadi dedim, milleti arayıp davet ettim dün öğleden sonra. Hava da güzel bahçede mis gibi otururuz. Dayı, teyze, hala, anneanne, kuzenler hepsi geldi. Süpriz olacak ama hazırlık var Deniz pirelendi.
Niye herkes çağrılmış?
"Hava güzel çay içmeye çağırıyorum" dedim.
 Niye sütlaşlar daha küçük tabaklardaymış?
Hep en büyük kaselerde yapar babamız. Üçü de pek severler tatlıyı. 
Niye Emine hala da çağrılmış? Anneanneyi o kadar tanıyormuymuş?

Mesafelerden, iş hayatından görüşemiyorlar oysa. Çocuk aklı işte:)))
Amma incelemiş:))))
Neyse benim 'doğum günü istemem' diyen çocuk durumu çakınca. Kimler gelecek acaba? durumuna geçti hemen. Hep böyle günlerde ikramlar, getir götürle uğraşmaktan fotoğraf olayı kalıyor. Yine bu kadarcık çekmişim. Mum olayını sevmediği için yaş pasta yerine ıslak kek yapıp minik dilimleyip süsledim bu kez. Pasta yerine timsah poğoçamızı kestirdik Deniz'e...

Yorumlar