Mayalı hamurla değişik fikirler...

 Deniz için cumartesi toplanınca biraz doyurucu şeyler ekledim menüye. Poğoça genelde bizde seviler bir hamurişidir. Bu kez biraz değişik şekillerde yaptım bunu.
Pinterestte gördüğüm timsh şeklini vermeye çalıştım. Bir de siyah haşhaşla çiçek gibi birşeyler. Ayrıca da peynirli klasik poğoça yaptım.

 
 1 paket kuru maya, 1 su bardağı ılık su, 1 su bardağı süt, 1 tatlı kaşığı şeker, tuz, 1 su bardağı zeytinyağı, aldığı kadar un. Ben 2 ölçü hazırladım hamurumu. Toplamda 3 tepsi çıktı. Kuru mayayı önce ılık su ile ve şeker ile karıştırıp biraz mayalamaya bırakıyorum. Sonra diğer malzemeleri ekleyip yoğuruyorum. Genelde insanı üzmeyen bir hamurdur...

Timsahın son durumu. Kertenkeleye benzetildi biraz. Hoş aynı ailedenler:)))burada gördüm bu şekli


Yorumlar